Spreekuur

Voor cliënten is er van maandag tot en met donderdag tussen 09.30 - 12.30 uur telefonisch spreekuur.

Om wachttijden te beperken wordt hierbinnen een vast tijdvak met de cliënt afgesproken.
Indien gewenst kan er op afspraak 's middags een afspraak worden gepland.

Buiten het telefonisch spreekuur zijn wij bereikbaar via e-mail info@hoogeveste.nl of onderstaand formulier.

Je ontvangt van ons uiterlijk de volgende werkdag een reactie.


Onview

Elke cliënt van Hooge Veste ontvangt een persoonlijke inlognaam en wachtwoord voor Onview. Je logt daarmee in op je persoonlijke beveiligde webpagina met belangrijke mededelingen van ons. Je hebt toegang tot je persoonlijke budgetplan, banktransacties, reserveringen enzovoort.

Let op: de getoonde banktransacties zijn iets vertraagd. Je logt namelijk NIET rechtstreeks in op je beheer- en leefgeldrekening bij de bank, maar op je persoonlijke pagina bij OnView. Hou rekening met een vertraging van 1 tot 2 werkdagen.

 


Aanvraag extra uitgave/leefgeld

Hiernaast kun je extra leefgeld of een aanvraag voor een bijzondere uitgave aanvragen.

Hoe beter je aangeeft waarvoor je het nodig hebt, hoe beter wij kunnen beoordelen of het binnen je budgetplan past.

 

 

 


Klachtenregeling

Mocht je een keer niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag van je zodat we dit kunnen oplossen.

Uiteraard hebben wij ook een klachtenregeling. Je kunt die hier downloaden.

Klachtenreglement